ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ - ΑΣΚΗΣΗ

Σκοπός είναι η διατήρηση του εύρους κίνησης, η λύση του επώδυνου μυϊκού σπασμού και η ενδυνάμωση των μυϊκών ομάδων. Ο ασθενής πρέπει να μάθει μία σειρά ασκήσεων διάτασης που θα τις εφαρμόζει και μόνος του. Έτσι, θα χαλαρώνει το σώμα του, ενώ αν τις εκτελέσει απογευματινές ώρες θα μειώσει και τη διάρκεια της πρωινής δυσκαμψίας.

Χρειάζεται μικρή έως μέτριας έντασης αερόβια άσκηση για να ισχυροποιήσει τους μυς. Ισχυρότερη μυϊκή ομάδα σημαίνει λιγότερο stress στην πάσχουσα άρθρωση, που σημαίνει λιγότερος πόνος.

Άλλο όφελος της αερόβιας άσκησης είναι ο έλεγχος του σωματικού βάρους , η βελτίωση της ψυχικής διάθεσης και η τόνωση της αυτοπεποίθησης ότι μπορεί να έχει μία φυσιολογική ζωή.

Η αερόβια άσκηση μπορεί να περιλαμβάνει περπάτημα, κολύμπι, διάδρομο στο γυμναστήριο, ποδήλατο ανάλογα με τις δυνατότητες και την επιθυμία του καθένα ενώ οι διατάσεις μπορεί να είναι σε πρόγραμμα pilates, yoga, ή σουηδικής γυμναστικής.